Bucuresti

Bucuresti Blog. Restaurante, muzee, teatru, cinema, cluburi, concerte, targuri, petreceri, expozitii.

Primul Ferrari Store, prima dezamagire

Vestea ca Bucurestiul si vechea Cale a Victoriei urmau sa aiba un Ferrari Store de toata splendoarea, care avea sa fie inaugurat chiar in perioada sarbatorilor de iarna, mi s-a parut un dar divin care ar fi trebuit sa ma scuteasca de toata corvoada pelerinajului prin marile centre comerciale. Toate semnele dadeau de inteles ca acolo va fi Meca unui cadou inspirat: 500 de metri patrati, aproape la fel de mult ca in Milano, si un onorabil loc doi in ceea ce priveste magazinele Ferrari din Europa ca dimensiune. Plus circa trei milioane de euro investiti numai in marfa care urma sa fie expusa. Mergeam la tinta cu cadoul de Craciun din 2009 si nu aveam niciun dubiu in privinta acestui lucru.

Ajung in ajun la magazinul Ferrari, cu portofelul plin si cu gandul la incantarea pe care o voi sadi in inimile celor carora aveam sa le dau cadoul. Intru. Liniste. Accelerez. Trei domnisoare la casa de marcat si un cumparator ratacit. Ursuleti, triocuri, cani, sepci, casti, pixuri, creioane, mousepad-uri. Dar bine, bine, unde sunt machetele? Urc la primul etaj.  Geci, blugi, stilouri. Dar bine, bine, unde sunt machetele? Cobor la subsol. Fulare, halate de baie, haine pentru copii, carti. Unde sunt machetele? Unde sunt masinutele cu telecomanda?

Raspunsul l-am aflat de unul din vanzatorii care ma urmarea in aventura mea de shopping de lux. Acolo, in raionul cu articole pentru copii, machetele stateau cuminti una peste alta, putin inghesuite, iar masinutele cu telecomanda si ele ingramadite. Nu sunt o mare cunoscatoare a istoriei Ferrari, a celor mai bune modele si de aceea cer un sfat. Credeti ca ar fi mai bine o macheta sau o masina cu telecomanda? Ce-mi recomandati pentru un cadou? Ma asteptam la zeci de detalii care evident m-ar fi ajutat sa iau decizia corecta. Pai, depinde, ce-i place mai mult, a venit promt raspunsul plictisit ca in orice alt caz. Cert este ca masinile cu telecomanda nu erau chiar ce voiam eu sa fie. Eu voiam un monopost, nu o masina pe care o pot cumpara din orice benzinarie. Am ales cu inima stransa o macheta, nestiind ce fel de model este, daca a facut istorie acel model, daca are vreo poveste, pentru ca nu scrie nicaieri nimic. Am mai luat ceva si m-am dus la casa un pic dezamagita. Mi-a atras atentia un fular care costa 400 de lei. L-am lasat, normal.

In timp ce ma indreptam spre casa, ma gandeam daca am facut alegerea buna si asta a fost o surpriza pentru ca eram sigura ca nu aveam cum sa dau gres la Ferrari Store. Cred ca un brand precum Ferrari are multe de oferit, dar magazinului din Bucuresti ii lipseste ceva. Ii lipseste sfatul bun, organizarea produselor, produsele pe alocuri, creativitatea. Nu cred ca este de ajuns sa expui in 500 de metri patrati, cu stil ce-i drept, diferite jucarii sau haine, daca nu stii sa spui povesti. La cat de scump este acel magazin, trebui sa spuna basme pentru a te face sa cumperi fara regrete orice. Numai sigla nu conteaza. Nu sunt milioane de fani in lume ai Ferrari pentru ca este o masina scumpa si da bine cand iesi in club. Sunt fani care apreciaza povestea, istoria de 50 de ani, calitatea, frumusetea care-ti taie rasuflarea, serviciile gandite doar pentru ei, adrenalina pentru care sunt in stare sa plateasca oricat fara regrete. Magazinul din Bucuresti este din alta lume insa.

Iar faptul ca ambalajul a fost tare frumos nu a alungat acel sentiment al alegerii posibil nepotrivite. Voiam mai mult de la al doilea Ferrari Store din Europa, fiind cat de obiectiva se poate si fara a uita o secunda limitele mele financiare.

Nu stiu cata incantare am produs cu acel cadou, dar pentru mine nu a fost experienta pe care o asteptam dintr-un Ferrari Store. In plus, erau o gramada de lucruri care pentru mine nu-si aveau rostul, cum ar fi un Segway Ferrari. Am aflat mai tarziu, ca acel Segway s-a vandut pentru 11.000 de euro iar Ferrari Store a facut de Craciun peste 100.000 de euro.  Se pare ca in Romania un Segway cu care nu ai ce sa faci si care costa mai mult decat un Logan prinde. Am inteles ca s-a vandut si o macheta de 5.200 de euro pe care eu nu am vazut-o in magazin. Nu as fi cumparat-o, tot la un Logan gandindu-ma, dar cred ca merita sa fie pusa la loc de cinste. Au fost circa 3.600 de persoane care au vizitat magazinul, din care doar 1.200 au cumparat un produs. Mie aceste cifre imi spun ca nu sunt singura care a simtit o oarecare dezamagire in conditiile in care o persoana din trei a plecat fara macar sa cumpere un caiet cu calutul argintiu. Nu avea nimic deosebit.

VN:F [1.9.22_1171]
Voteaza si tu!
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Post to Twitter

Categorie: Articole


− three = 5

HOTELURI IN ROMANIA

Loading...

Logo-ul Muzeului National al Taranului Roman

Mergeti spre cultura

Mai multe obiective culturale si muzee din Bucuresti au zile ...

The_mission_1st_of_march_2014

The Mission 1st

Sasha, 2manydjs, Art Department si Ali Nasser sunt invitatii The ...

Femina Star 2013

Femina Star - Comuni

Mai sunt cateva zile pentru inscrierea la Festivalul “Femina Star” ...

Tudor-Gheorghe-Pelerini-din-tara-nimanui

Tudor Gheorghe – P

Tudor Gheorghe revine pe scena Salii Palatului cu spectacolul “Pelerini ...

Rock in Parc 2013

Rock in Parc - Inscr

A mai ramas putin timp pana la incheierea inscrierilor la ...

Site-uri partenere

  • Hoteluri Timisoara
  • Tourneo - rezervari hoteliere NONSTOP
  • Logo brasovhoteluri.ro
Get Adobe Flash player